רוצה לפרסם כתבה? מלא פרטים:
אם אתם אנשי עסקים שרוצים להגדיל את החשיפה שלכם כדאי שתחשבו על פרסום באינטרנט באמצעות רשת לינקדאין. ברשת זאת תוכלו להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי שייחשף למוצר או השירות אותו אתם מוכרים. בלינקדאין אשר מונה מחצי מיליארד משתמשים תוכלו למוצא עבודים, עבודה וכן להיחשף לעסקים שונים שמעוניינים בשירות או המוצר שלכם. לינקדאין הוא כלי לפרסום באינטרנט אשר יכול לעזור רבות לעסק שלכם, לכן השתמשו בו באופן יום יומי על מנת לשווק את עצמכם כעסק.
למה כדאי לכם לפרסם ברשת לינקדאין?
באמצעות רשת לינקדאין תוכלו להגיע לחשיפה גדולה של עסקים ולקוחות פוטנציאליים שיראו את העסק שלכם. תוכלו לפתוח לכם כרטיס עסק ולהעלות פוסטים בדומה לרשת הפייסבוק, ולהיכנס לכרטיסים של עסקים שונים. כמו כן, תוכלו לעשות פרסום ממומן אשר יעזור לכם לגרום לחשיפה גבוהה של העסק שלכם בפני לקוחות חדשים שלא מכירים אותו. ברשת תמצאו מגוון נרחב של נושאים החל מהייטק, יזמנות, סטרט אפ ועסקים אשר פונים לעסקים שונים. השיווק בעזרת לינקדין דומה לשיווק בפייסבוק מבחינת כתיבת סטטוס, ככל שיהיו לכם יותר אנשים בקהילה כך תוכלו לחשוף בפניהם את המוצר או השירות שלכם. תוכלו להטמיע קוד מעקב והמרות וקוד לביצוע קמפיינים של רימרקטינג, מודעות בניוזפיד, אנליטיקס של משתמשי לינקדאין באתר, דיוור ממומן ואפשרויות נוספות. מעבר לכך, תוכלו להעלות סרטונים כמו בפייסבוק ישירות לניוזפיד ובעתיד גם במובייל בודפי חברות
אילו סוגי מודעות יש בלינקדאין?
בלינקדאין תמצאו מגוון נרחב של מודעות פרסום :
מודעות טקסט– מודעות אשר מופיעות בצד לא בניוזפיד ומקבלות אחוז הקלקה נמוכה לרוב.
מודעות טקסט בניוזפיד- מודעות אשר מייצרות אינטראקציה הן יכולות להיות קידום תוכן שכולל מודעת קישור שמפנה לדף נחיתה או מאמר, לרוב מדובר על קידום של פוסט חדש שעלה בחברה.
מודעות לידים– במודעות אלו שפעילות באפליקציה ישנו טופס לידים פנימי ללא יציאה לדף נחיתה חיצוני בו יש להקליק ולהשאיר את הפרטים האישיים.
מודעות תגובה לקשר (דארק פוסט) מופיעות בניוזפיד לקהל היעד אך לא מופיעות בדף הלינקאין שלכם
דיוור ממומן– קמפיין נהדר אשר שולח דיוור ישירות לתיבת הדואר הנכנס של הלקוח.
טרגוט קהלים בלינקדאין
הודות לטרגוט קהלים ניתן לפלח פרסומות באמצעות פרמטרים שונים אשר כוללים: מגדר, גיל, מיקוד גיאוגרפי, תחום עיסוק, חברות, גודל חברות, תפקידים, שנות ניסיון בתפקיד, תחומי לימוד, כישורים ועוד ממש כמו שיווק בפייסבוק. לכן לפני שאתם מחליטים על פרסום באינטרנט ברשת לינקדאין חשוב שטטגרטו את קהל היעד שלכם על מנת שהקמפיין שאתם עומדים לבצע יצליח. פרסום באינטרנט אשר כולל טרגוט טוב יביא לכם תוצאות אפקטיביות יותר מאשר קמפיין שלא מטורגט טוב.
שתפו אותנו: