רוצה לפרסם כתבה? מלא פרטים:
תחום לימודי הקופירייטינג הפך להיות אחד התחומים המבוקשים עקב הביקוש הגדול לכותבי תוכן מיומנים ומקצועיים לרשת האינטרנט. הנתונים מלמדים כי האדם הממוצע משקיע בין שעתיים ועד לחמש שעות ביום בגלישה ברשת, הוא מחפש מידע על מוצרים, הוא צורך תוכן חדשותי ותוכן שיווקי. לימודי קופירייטינג ילמדו אתכם את כל מה שקשור לתוכן שיווקי, לשיווק עסקים חברות וארגונים ברשת. בין השאר תלמדו איך לכתוב כתבה שיווקית, איך לכתוב מאמרים לבלוג, כתיבת תוכן לאתרים, איך לקדם אתרים באמצעות תוכן, איך לכתוב דפי מכירה, דפי נחיתה, איך לנהל רשתות חברתיות, לכתוב מיילים שיווקיים, לנסח כותרות מסקרנות ומושכות ועוד.
לימודי קופירייטינג – 10 דברים שחשוב לדעת
המהפכה הדיגיטלית העולמית באה לידי ביטוי והשפעה גם על אמצעי הפרסום והשיווק. בעבר אלה היו הרדיו והעיתונות וכיום עבר השיווק לרשת האינטרנט. בעקבות המעבר לאינטרנט נוצרו גם מקצועות חדשים ומבוקשים כמו: כותבי תוכן, קידום אתרים, עיצוב ובניית אתרים ומומחים לשיווק ברשת האינטרנט.
קורס כתיבה שיווקית – לימודי קופירייטינג הם חלק יסודי ומשמעותי בנושא השיווק, ולכן לא די להמציא סיסמאות שיווקיות מבריקות, אלא יש ללמוד, לדעת ולהכיר את עולם השיווק גם מהצד של הצרכן – הלקוח, להיכנס לראש שלו ולהבין באיזה מוצר הוא מתעניין, מדוע ומה הסיבה לכך ורק אז יהיה אפשר לשכנע אותו לרכוש דווקא את המוצר של המשווק.
השפה היא כלי שיווקי חשוב ביותר, ולכן על הקופירייטר לגלות שליטה מושלמת בשפת העברית כך שהכתיבה תהיה נאה, קולחת וזורמת וללא שגיאות כתיב, תחביר וניסוח.
קופירייטר צריך לגלות מומחיות במקצועות ונושאים שונים כמו בנייה, נגרות, רפואת שיניים או גינון ועיצוב גינות ועוד. כדי לכתוב על נושאים אלו עליו לערוך מחקר מקדים וללמוד היטב את התחום. בסיום הכתיבה, הכתבה צריכה להיות עם עניין, מושכת וקולחת, לא מועתקת ולא משוכתבת.
על הקופירייטר להכיר את גוגל ושפתו ולדעת מה הם הכללים שמהם מושפע גוגל לצורך הקידום של האתר ובעיקר עליו ליצור עניין וסקרנות אצל הקורא כדי שימשיך לקרוא ולא יעזוב את האתר באמצע.
לצד מומחיותו של כותב תוכן לאתרים הוא צריך להיעזר גם במעצב אתרים כי לא די בכתיבת תוכן ברמה גבוהה, אלא חשוב ביותר הנראות והצורה של האתר, גורם אשר מושך את עינו של הגולש ומשפיע על קריאת הכתבה עד תומה.
קראו עוד על זכויות יוצרים באינטרנט
בלימודי קורס כתיבה שיווקית – קופירייטינג לומדים איך לייצר תוכן בעל רמה שיווקית ובעיקר לכתוב את המסרים באופן חד וקליט בקצרה וללא סרבול ואריכות דברים המקשים ומכבידים על הקורא. בקורס קופירייטינג – קורס כתיבה שיווקית – לומדים להכיר את האתר על מאפייניו וכתיבת תכניו בצורה בהירה, תמציתית, תועלתית, רגישה ומכילה ואף הומוריסטית לעתים.
אולי יעניין אותך לקרוא על גיבוי בענן לעסקים
בלימודי קורס כתיבה שיווקית – כתיבת תוכן לאתרים לומדים מגוון רב של נושאים כמו שיווק באמצעות הרשת, דרכי הכתיבה של מאמרים בעלי רמה שיווקית, אמצעים ודרכים לשיווק ברשתות החברתיות, כתיבת כתבות ליחסי ציבור, כתיבת כותרות מניעות פעולה ומשכנעות, צורת הכתיבה עבור קידום אתרים, שליחת רשימות דיוור דרך הדואר האלקטרוני כך שייצור סקרנות לפתוח את המייל ולקרוא מה כתוב בו.
אפשרויות התעסוקה הן רבות ומגוונות. אפשר להשתלב במשרדי פרסום, אפשר לעבוד בשיתוף פעולה עם בוני אתרים אשר מחפשים כותבים מוכשרים לצורך כתיבת תוכן לאתרים ואפשר לעבוד כפרילאנס כהכנסה נוספת או כקריירה מבטיחה.
לימודי קופירייטינג מתאימים לכל מי שאוהב לקרוא ולכתוב. לא צריך להיות יצירתי כדי להצליח בעבודה. בקורס כתיבה שיווקית תקבלו תבניות ותלמדו טכניקות כתיבה שיסייעו לכם לכתוב תכנים אינפורמטיביים או תכנים שיווקיים מעניינים, זורמים ואיכותיים.
שתפו אותנו: